Roliga dagen...

Dagens humör: Det är väl bra. Har lite tråkigt.

Dagens mående: Förkyld. Blää.

Dagens borde:
Skriva mer på tentan? Men jag har gjort det jag hade planerat att göra idag.

Dagens frisyr:
Tofs.

Dagens smink: Nada.

Dagens klädsel:
Jag-har-varit-hemma-och-lodat-hela-dagen-kläder.

Dagens planer:
Att pluggaaaaa.

Dagens materiella vill ha: En liten dator.

Dagens fundering:
Är min tenta tillräckligt bra?

Dagens beroende:
Nässpray.

Dagens tråkigaste:
 Att jag är sjuk och ensam hemma. 

Dagens längtan:
Att få träna och nästa helg.

Dagens superlängtan:
Bli frisk!

Dagens tidning: Någon bilaga om skolan mamma skickat till mig.

Dagens låt: Har inte lyssnat på någon musik idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0