Carpe the hell out of diem.

Det känns bättre nu. Med en begynnande träningsvärk från gym och core samt en trevlig och lagom lugn filmkväll med gott sällskap känns det lättare att se saker klart (trots att mina linser håller på att bli suddiga). Jag kom visserligen inte med i kulturutskottet, men har bokat tid hos en studievägledare för att prata utbildning.
Kanske vill göra något annat efter sommaren, trots allt. Sådant vet man inte om man inte provar först.
Blir det så gör det inget om jag inte är toppenengagerad i skolan just nu, så länge tentorna går hyfsat bra. Därför är det mycket möjligt att jag använder pengarna jag inte har och åker till mina favoriter i Manchester trots allt.
Grammatiktentan, som jag för övrigt glömde anmäla mig till (ofokuserad någon?), är väl det närmast stundande problemet. Jag gjorde en övningstenta idag och resultatet blev verkligen kasst. Men världen går nog inte under om jag bara klarar den med nöd och näppe. Eller, jösses, måste göra om den. Det är sådant som händer, har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dina favoriter väntar! <3

2012-02-18 @ 02:01:49
URL: http://etikettemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0