Om några år kan vi springa på varandra och säga "så illa kan det gå".

Det här talesättet att kärlek övervinner allt är sött tycker jag och även om jag inte vet om jag håller med till hundra procent så tror jag kärleken kan lappa ihop en hel del.
Men något jag funderar mycket på är om vänskap också kan göra det. Övervinna det mesta, alltså.
Det känns inte alltid så.
Det finns en person som jag skulle vilja ha som vän igen men jag vet inte om det går, om det kanske har hänt för mycket för att det ska gå att laga. Jag vet inte vad man ska lita mest på, förnuftet eller känslan som säger "jag saknar dig faktiskt".
Det känns så dumt att bete sig som främlingar när man kunnat ha roligt tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Etikett Emelie

Men vänskap är en typ av kärlek, eller hur =)?

2012-01-25 @ 12:06:10
URL: http://etikettemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0