Don't stop me now!

I fredags tog jag tag i cykelproblemen och fixade kedjan. Det var larvigt lätt och gick ut på att spruta lite jox på den. Varför har jag inte gjort det tidigare kan man undra. Har numera även en utomordentligt bra cykelkorg och en mugghållare samt nya cykellysen. Så bra. Däremot har bromsarna bestämt sig för att sluta fungera, speciellt bakhjulets, så den nya taktiken går ut på att bromsa så lite det bara går tills jag har tid att lämna in den hos någon cykelverkstad. Vilket jag trodde skulle bli idag, men råkar visst ha tenta i fonetik på onsdag som jag verkligen (verkligen!) måste börja plugga till, och ikväll gruppmöte med min grupp inför blåsets luciafest. Jaja, men imorgon då? Skola 10-17 och Lindy från 19... Nja. Onsdag? Lektioner och tenta. Och så vidare. Men vem behöver bromsar. Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0