Give me the strength to hold on when I'm fed up with this world.

29 juli 2007 klockan 12.20
Du blev frisk, men inte på det sättet jag hoppades.

Jag är tillbaka från Frankrike. Hade två underbara och roliga veckor med folk från världens alla hörn och massa olika språk. Tyvärr komer jag inte kunna skriva någonting speciellt om den resan för det känns som om en stor grå, luddig och ganka tjock filt har kommit och lagt sig över allt som hänt de senaste veckorna. Idag är det onsdag. Då har hon vart borta i fyra dagar.
Nu vill dom att jag ska säga till om jag vill ha någonting från huset innan dom tömmer det. Som om jag kan tänka på det nu.

Hon har i alla fall inte ont längre. Men det känns som en ganka klen tröst just nu.

Tack för att ni finns där och visar mej att ingenting är hopplöst.


Kommentarer
Postat av: Challe

I'm always here, spelar ingen roll vad som händer.
Vill du ses nu i veckan?

2007-08-05 @ 18:47:40
URL: http://cactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0