Mellanrum.

Hela den här dagen har varit ett mellanrum. En liten paus, liksom. Jag har verkligen inte gjort ett skit, har inte ens gått ut. Jo just det, jag städade på morgonen! Men jag städar ju jämt så det är inget särskilt med det, är det stökigt i mitt rum kan jag inte koncentrera mej på någonting inna jag städat upp.
Jag ha kolla på Förhäxad också. Det är sjukt att jag inte tröttnat på det än.
Dagens stora händelse var att Sebastian tittade upp på te vid halvtre-tiden och stnnade ungefär tre timmar. Det var kul att träffa honom får man säga, för det händer inte ofta.

Nu när the glasögonchock börjar lägga sej känns det nästan lite kul. Och jag behöver ju bara ha dem ibland. Det jobbigaste är att jag tycker jag ser så knäpp ut.

Imorgon ska jag på begravningen. Det lär ju bli glatt.

(förresten luktar datorn kaffe. How come?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0