Söndag morgon.

Idag fick jag värsta chocken när jag vaknade och kom på att jag fyller 17 år imorgon. Det känns faktsikt inte så speciellt. Ska för första gången på länge fira i stan, och inte på landet som jag brukar, och det ska bli kul för det kommer kompisar på middag och det var längesedan jag träffade alla samtidigt!
Jag fick min födelsedagspresent av pappa och päivi igår redan, för vi åker hem idag och de kommer inte imorgon. Fick en sådan där högtalare till mp3-spelare. Sitter och lyssnar på den nu :D

Fast en sak är konstig, det här är nog min första födelsedag som jag inte önskar mej någonting över huvudtaget. Alla födelsedagar innan har jag alltid haft en låååång lista med knäppa saker (jag avskyr ordet saker. Vi har för mycket saker som vi inte behöver. Varje gång jag städar tänker jag på hur sjukt mycket saker jag har, och får dåligt samvete) men iår har familj och vänner frågat och frågat och sedan tyckt att jag är jobbig när jag svarat "jag vill inte ha någonting, jag har redan allt jag vill ha". Det spelar liksom ingen roll om jag får en grankotte med tändsticksben, bara ni kommer dit och gör dagen till ett fint minne, okej?

Hoppas bara att det här konstiga magontet jag har hinner gå över, det är så jobbigt att känna sej dålig när man verkligen, verkligen vill vara frisk.


Kommentarer
Postat av: Phobbe

Jag hade velat vara där!!
Men jag tänkte på dig <33 Det var skumt att inte vara där, då jag alltid har vart det!
Det är bra att du är nöjd med dig själv och det du har <3

2007-08-19 @ 23:23:50
URL: http://phobbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0