I won't cry as long as you fucking stand by me.

Ja...bloggtorka är det rätta ordet. Men jag har inget behov av att skriva när jag mår toppen. Ja, ni läste rätt. Trots vintermörkret (som faktiskt kan vara ganska mysigt när man tänker efter), för mycket skolarbete, hälsoproblem m.m. så mår jag jättebra.
Det enda negativa med att vara glad är att jag lägger för mycket energi på att springa runt och skutta (typ) än att göra allt det där skolarbetet. Två dagar i rad har jag stannat i skolan med avsikt att plugga men riktigt så har det ju inte blivit. Nu sitter jag här och försummar recensionen av den där konstutställningen vi var på bara för att jag kände att jag var tvungen att skriva någonting.
I AM A VERY HAPPY DANCING STONE (eller nåt haha).

Mitt djupaste stöd och medkänsla till alla som behöver det. Jag tror ni vet vilka ni är (dom kanske inte ens läser den här halvskumma bloggaktiga saken men men)!

Glädje till folket.

Kommentarer
Postat av: veronica

nu vart jag verkligen glad när jag läste att du mår bra =D trotts alla läxor, jag känner att jag faktiskt tagit itu med några läxor, grattis på mig xD

2007-11-21 @ 07:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0