My head speaks a language I don't understand.

Idag är jag bara förvirrad. Och huvudvärken gör det knappast lättare för dimman att lätta inuti mitt huvud.
Jag är glad. Jag kan inte sitta still, jag måste gå runt hela tiden. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Köket, mitt rum, badrummet, soffan, brorsans rum, köket igen, datorn. Varje gång jag har gjort ett fösök att strukturera min hjärna har det blivit kortslutning och det slutar me datt jag ligger i sängen och stirrar upp i taket flera timmar i sträck. Utan struktur blir mitt liv kaos. Jag kan inte göra läxorna,de bara surrar in i huvudet och sedan ut igen. Mitt rum är stökigt och jag bryr mig inte. Den största nackdelen med glada perioder är att det blir omöjligt att göra saker som normalt sett måste ingå i mitt vardagsliv för att det ska fungera normalt.

Dans imorgon. Då brukar allt bli lite klarare. Matteprov också. Faaaan.

Jag är lycklig och extremt trött.

Kommentarer
Postat av: sälen

naaawwww thilda de e bra o va glad :) man ska va baguetteflummig!

2007-11-26 @ 20:35:12
URL: http://mynameismia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0