How can you be so damn perfect?

Ingen skola idag, för jag orkar bara inte. Och nej, jag skolkar inte för jag har faktiskt sjukanmält mej!
Hela den här veckan har bara vart en slags lullig dimma och varje morgon har jag önskat att jag kunde ligga kvar i sängen och bara få sova ut för en gång skull. Jag vill att all den här mentala tröttheten ska försvinna.
Så imorse när jag vaknade (försent för att hinna i tid till skolan) men molande huvudvärk fick det vara nog. Jag var tvungen att sova ut!
Efter besöket på KS förra veckan har jag i princip bara kört på som vanligt. Något oroväckande kan det tyckas, men det är så jag gör. Nu är det ju så att man blir extremt trött både fysiskt och psykiskt av sådana där grejer, men jag intalade mej själv att jag skulle orka fram till höstlovet. Det gjorde jag uppenbareligen inte och nu sitter jag här och halvsover invirad i täcket. Och det känns så skönt!

Jag borde plugga. Och framför allt borde jag äta. Men lukten av kylskåpet när man öppnar dörren får mej att må illa. Kanske har det ett visst samband med att läxhögen utan överdrift är 30 cm hög. Usch!

Nu ska jag sluta tycka synd om mej själv och ta itu med skiten. Ses. 

Kommentarer
Postat av: Andiee

att sjukanmäla sig fast man inte är sjuk, det är att skolka fast med ett finare ord. fast om man ska plugga så är det okej. xD

2007-10-19 @ 09:59:42
URL: http://yokimon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0