Mina två egon.

Imorse hade jag en låång sovmorgon, började klockan halv tolv. Jag gick upp ganska tidigt ändå, bara för att kunna sitta i soffan och äta frukost och samtidigt kolla på tv. Det var läskigt mysigt så när det faktsikt blev tid att gå upp och göra sej iordning blev jag väldigt lat och tänkte "äsch, varför ska jag gå till skolan? Jag kan sjukanmäla mej och ingen kommer märka något". Men som den pliktskyldiga och duktiga elev jag är stannade jag inte hemma utan gick upp ur soffan (dock tio minuter senare än planerat) och åkte hela den långa vägen till skolan. Det är jäkligt jobbigt att ha en och en halv timme till skolan när man är van att ha ungeför tjugo minuter.

I skolan fortsatte mina två egon att bråka med varandra. Jag ville jobba, men jag ville prata samtidigt. Vilken resulterade i att jag jobbade bra på första lektionen och sedan gick det spikrakt nedåt. PÅ engelskan höll jag på att svälta ihjäl och efetrsom läraraen ändå hade förhör med en grupp så gick jag ut och köpte frukt

Nu MÅSTE jag ta itu med svenskaläxan innan jag somnar här framför datorn.

À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0