Oh baby drop all your worries it's over.

3 dagar kvar. 3 sega, fullpackade, helvetiska dagar. Och sen är det lov!
Igår pluggade jag utan överdrift i 4,5 timme. Hade en halvtimmes middagspaus och somnade vid halv ett. Det är ju sjukt.
Idag har jag "bara" suttit två och en halv timme.

Idag startade jag och Marion en ny förening på skolan. Eller ja... vi har i alla fall ansökt om att få starta den. Franska skolan proudly presents...Kramföreningen!
Har också skrivit franskaprov, det gick åt helvete. Och inte bara för mej. H lovade att om han får bra betyg ska han dansa bugg med franskaläraren på borden i vårt klassrum. Jag hoppas han får MVG!
Har även varit med min tidningsgrupp på SOK (svenska olympiska kommiteen) och gjort arbetsplatsreportage.

På fredag blir det filmkväll hos Ph (iaf enligt Mia, men man vet ju aldrig med henne). Det borde i alla fall bli kul!

Jag vill att skolfotona ska komma!

Skriver igen framåt veckoslutet eller nåt.....Hejssvejs!

Kommentarer
Postat av: Paggs/Andiee

Woow, vad innebär det att vara med i kramföreningen då? :D

2007-10-24 @ 17:08:46
Postat av: teps

varför exakt kallar du din blogg för teps?

2007-10-25 @ 13:32:31
Postat av: lilla my

menar du att jag inte e nån pålitlig källa? o.O

2007-11-06 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0