A little too much to handle.

Om jag lovar att hänga upp jackan varje dag, plocka ur diskmaskinen och altid kasta lösa hårstrån i papperskorgen, kommer du tillbaka då? Ditt hus är så fult när det är tomt.

Om jag jobbar jättebra, slutar äta godis och aldrig gör dumma saker, slutar ni att bråka då? För jag vill ha ett riktigt hem.

Och om jag är trevlig mot alla, slutar döma folk och aldrig börjar röka, kan jag få bli normal då? Man vet inte vad man har (eller snarare inte har) förren man har förlorat det.

Kommentarer
Postat av: Challe

Jag finns alltid här. Vill du prata är det bara att ringa. Jag funderar på att slå dig en pling imorrn, är du vaken vid 10-11?

2007-09-28 @ 22:00:42
URL: http://cactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0