C'mon let's play it for the weekend!

Underbara, underbara helg!
Det var så otroligt skönt att vara ledig en hel helg för en gång skull. ag brukar ju jobba på söndagar men idag var det min tu att vara ledig, och jag har hunnit så mycket, det är inte klokt! Igår kväll var jag , Emelie och Vilma hemma hos Amanda. Vi åt middag (Jätegod!) och kollade på film. Så skönt att bara kunna ses och vara sej själv.
Idag sov jag till halv tolv. Gick upp och åt en macka som inte var god, så gick jag och la mej igen. Läste Harry Potter (det betyder helg för mej), halvsov och pluggade fram till halv fem (jag gick allvarligt talat upp ur sängen högst tre gånger under de timmarna), då jag gick upp för att klä på mej och göra mej iordning efetrsom jag skulle träffa Emelie vi sextiden. Men jag glömde massa saker oh fick gå tillbaka hem två gånger, och hon var tjugo minuter sen. Då var jag på lite dåligt humör, för jag hade knappt ätit nåt på hela dagen och jag frös, men det gick över ganska snabbt sedan när Emelie väl hade kommit. Det är ju svårt att va sur på henne länge ;P
I alla fall så hade vi bestämt att vi skulle våldgäsa Andrea utan att fråga eftersom hon skulle fått Tröjan för två veckor sedan men vi inte har setts. Som tur var var hon på bra humör, haha, så vi fick komma in och dricka te och äta mackor. Vi fick godis av hennes mamma också, yay! Ännu en supermysig kväll, tiden bara rann iväg när man för en gångs skull bara kunde sitta och prata utan att behöva tänka på andra saker hela tiden.
Jag borde gå och lägga mej, men eftersom jag har sovit så mycket den här helgen är jag inte alls trött.
Jaja, måste väl försöka i alla fall, för imorgon är min längsta skoldag på hela veckan.

A +!


Kommentarer
Postat av: Paggs

det är så sällan man hinner ta det lugnt och prata så det var jättemysigt :)

2007-09-17 @ 17:32:46
URL: http://yokimon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0