Every street with no name reminds me of you.

Ingen inspiration idag. Det regnar, och jag fryser.  Men för dom det intresserar kommer här min dag i detalj:

Kom till skolan tio i tio då min första lektion skulle börjat. Men franskan var inställd för lärarna är inte klara med grupperna, vilket betydde att min nästa lektion inte skulle börja förren tjugo i tolv. Jag vägrade sitta i skolan i två timmar, så jag, Maria och Liisi drog till Kungsan, för Maria visste inte var den låg. Sedan satt vi och frös i typ fem minuter på en bänk, innan vi gick tillbaka till skolan för att äta lunch. Lunchen bestod av spaghetti och köttfärssås, och det var sådär. Sedan skulle vi ha samhällskunskap. Jag gick iväg på toa och när jag kom tilbaka ar hela min klas utom ungefär fyra stycken borta. Då var det ett två minuter långt möte i aulan där dom sa att mötet om utbytesresor skulle vara imorgon. Vadå onödigt? På samhällskunskapen fick vi presentera varandra. Innan matten kom Lovisa, och hon skulle tydligen byta skola och hade kommit för att hämta sina böcker. Ja, då var det inte bara jag som tyckte det kändes sådär i början. Matten sniglar sej verkligen fram, det är så tråkigt. Min mattelärare tror att hon är världens schystaste när hon låter oss lyssna på musik på ett öra. Varför inte både örona????
Efter matten trodde jag att dagen var slut men det var den ju inte, för vi skulle ha historia också. Då skulle vi ha svarat på frågor, men läraren bara pratad om andra saker så vi hann inte, som tur var! När vi skulle gå hem regnade det skitmycket och åskade också. Som tur var hade Maria paraply som jag fick gå under till min busshållplats. Men när jag skulle gå av bussen började det om möjligt regna ännu mer och jag blev dyngsur fast jag bor 300 meter från busshållplatsen. Sedan kom jag hem, åt, gjorde läxor och sov och nu måste jag laga middag.
En helt vanlig tisdag i mitt everydaynormal-life. Woho...

Kommentarer
Postat av: Phobbe

Låter som en riktigt mysig dag tycker jag =P
Jag såg massa blixtar från fönstrena!

2007-09-04 @ 21:33:10
Postat av: Challe

Välkommen hem till Sverige.

2007-09-05 @ 17:43:18
URL: http://cactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0