Höst.

Orkar egentligen inte skriva men när jag ändå sitter vid datorn så...

Det börjar lukta höst i Stockholm nu. Vinden har blivit hårdare och kallare och löven kommer snart att ramla från träden. Jag blir alltid på väldigt konstigt humör vid den här årstiden. Sentimental är inte rätta ordet, jag vet inte hur man ska beskriva det. Börjar i alla fall alltid tänka på alla andra höstar....Som alltid ter sej mycket bättre än de egentligen var.
Kanske njuter jag lite extra av höstrusket i år eftersom jag faktiskt inte fick någon höst förra året. Vi badade ju för sjutton fortfarande i poolen vid den här tiden.

Hösten innan det minns jag bara som en salig blandning av piskande regn mot fönstret, klibbiga löv, The Rasmus låtar och alldeles för utsvängda jeans.

Tiden går så himla snabbt ibland...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller helt med dig om klibbiga löv, the rasmus låtar och utsvänga jeans. :p

2007-09-27 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0