Irriterad.

Vilken otroligt, ond, grym och astråkig dag jag har haft!!!!
Nu känns det som om det enda jag skriver om här är skolan, och japp det är astråkigt, men jag hinner för i helvete ingenting annat i mitt liv så det finns inte så mycket att skriva om. Varje kväll när jag kommer hem måste jag sitta i minst två timmar, ofta mer, bara för att hinna med alla mina läxor. Vi har ju inte ens gått en månad i skolan! Och hur kommer det bli att gå i tvåan och trean när det är såhär jobbigt redan i ettan?
Säg vad ni vill, även om jag verkligen skulle vilja plugga mindre så kan jag inte. Det känns redan som jag gör minsta möjliga varje dag, men så är klockan helt plötsligt halv nio igen och min kväll är i stort sett borta.

Men nu ska jag inte sitta här och skriva massa saker jag kommer ångra senare. Jag ska kolla på någon sugig film på tv som, by the way, började för tio minuter sedan.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det låter som sagt inte alls kul, men jag tycker det är skitbra att du kämpar, önskar att jag själv också kunde göra det.
Jag känner mig till och med stolt över dig (:
<3

2007-09-19 @ 08:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0