A four letter word got stuck in my head.


Jag trodde att det sk seriösa bloggandet hade kommit igång igen men så tog det stopp. Ingen inspiration trots att våren är påväg, så här kommer ett fantasilöst inlägg:

- 3 dagar till helgen : måste tvingas igenom ett prov i samhällsekonomi och en dödligt tråkig bildlektion på två timmar innan dess.
- 4 dagar tills Louie, Rk och Mya åker till Cavaillon och lämnar mig helt ensam i fyra galna naturares vård.
- 7 dagar tills jag åker till Nice och spenderar lite kvalitetstid med min mor (och typ hundra släktingar. kul. inte. fast ändå. bortsett släktingar.)
- 14 dagar tills nästa sjukhusbesök. Känns som domedagen. Håll tummarna för att rosa foppatofflorna inte är där.
- 18 dagar tills jag åker till Marocko och ska överleva där en vecka med 17 översociala marockaner och 16 andra svenskar. Dumma utbytesresa, jag ångrar mig.

Veckans Soundtrack: Accidentally in love med Counting Crows.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. bildlektionen e välll tom längre än 2 h!? gah hur överlever vi?
2. naw tror du ja vill lämna min lilla piggelin? men du har ju alltid de galna naturarna ja, framför allt ph idag med sitt galna-vetenskapsman-hår! kommer sakna dig som fan den veckan!
3. du slipper franska skolan. och masken.
4. naaw. håller alltid tummarna för dig! men allt dåligt verkar komma i rosa...
5. du slipper skolan kära du! dessutom e "näsa" okej o du har ju alltid hugo!
6. kaninen äger felix!

2008-04-02 @ 23:54:42
Postat av: Veronica

counting crows

2008-05-13 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0