I am evil but I pay my friends to say I'm loving caring and so kind.

En vecka i skolan kändes som flera månader. Ingenting och precis allt är förändrat.
All den där energin dom tror man samlar på sej under sommarlovet är helt borta. Jag orkade en mattelektion innan jag hoppade av matte c-kursen och valde rättskunskap istället. Helst skulle jag välja bort alla andra ämnen också, utom svenskan. Fortfarande finns någon liten charm i att cykla genom parken varje morgon, bara för att jag inte har gjort det på så länge. Det är än så länge lite kul med nya böcker och nya kurser. Vänta ett par veckor bara, då kommer jag vara så trött på allt det här igen att jag bara vill lägga mej under nån lövhög och gå i ide hela vintern.
Fast samtidigt... samtidigt är Stockholm ganska vackert när det är mörkt.
Tills vidare får det vara så.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så är det nästan alltid och jag hatar det. Man har lov och dagarna innan lovet tänker man; "Nu ska jag ta i tag med skolan, jag ska göra läxorna och allt!" Sen, efter en vecka skiter mam verkligen i att vara "bra" och allt. Suck!

Lycka till anyway (:

2008-09-01 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0