Fotbollen.

Fotbollen idag var det bästa jag gjort på länge. Även om det kanske inte kändes som att jag gjorde lagets största insats eller blev matchens lirare så var det cirka två timmars paus från mitt helvete. Under ett par underbara timmar tänkte jag inte, saknade ingenting och inget gjorde ont. Jag fanns, bollen fanns och de andra spelarna fanns men ingenting annat.
Jag var lite mindre ledsen och lite mera den jag var förut.
Nåt konstigt svullet och rött på vaden, ett par blåmärken och en blodig tå har jag fått offra, men det var det verkligen värt.
Nu förstår jag varför jag alltid har älskat den sporten.

Kommentarer
Postat av: Challe

Träning is the shit, speciellt med människor med samma inställning till tillfället! =)

2008-07-05 @ 21:17:23
URL: http://cactus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0