Var är min energi?

Mitt humör pendlar, och det känns som att jag aldrig är lugn. Har haft en extremt långtråkig dag i skolan. Cavaillonarna har ju kommit nu och jag har grymt tråkigt utan Mia, Louie och Rk. Två sånna här dagar till, måndag och tisdag.... Tråååkigt! Onsdag är det inga lektioner efetr lunch och jag börjar normalt sett efter lunch på onsdagar, och på torsdagen är det avslutning. Äntligen. Den senaste tiden i skolan har kännts så extremt bortkastad bara.
Men nej, jag har inte rätt att klaga fast jag just nu i skrivandets stund känner för att skrika och sparka och slå på något elelr någon (vad är det med all den här undertryckta agressionen? Ena stunden jättehyper och överskottsenergi och nästa sekund bara gråtfärdig. Det är grymt irriterande!), för gissa vad? Mvg i både Svenska A och Samhällskunskap A!!!! Mest förvånad är jag över samhällskunskapen men det var tydligen det skriftliga som vägde upp att jag inte har varit så muntligt aktiv. Samma sak i svenska.
Ja, egentligen skulle det bli picknick ikväl med folk från Ld, men det blir inget för min del. Ska stanna hemma, sova, och kolla på film. Synd på en så fin kväll kanske men jag är så trött både fysiskt och psykiskt.

Kommentarer
Postat av: Andrea

synd att du inte kunde komma igår, men grattis till dina MVG:n :D

2008-05-31 @ 10:27:30
URL: http://yokimon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0