Sånt jag skriver när jag inte kan sova:

Jag skulle kunna låtsas som om jag inte alls tvingade mig själv att plugga timme ut och timme in igår kväll med tårarna strömmande ner för kinderna. Jag skulle kunna låtsas som att jag inte alls satt och lyssnade på The Cardigans och stirrade rakt ut i mörkret i vad som kändes som en evighet. Jag skulle kunna låtsas som att jag inte alls irrade runt alldeles ensam i kylan.
Eller som att alla flyttkartonger inte alls gjorde mig illamående. Eller som att jag inte alls ville klösa ut hjärtat på mig själv varje gång Higher spelades.
Jag skulle kunna låtsas som om jag inte alls hade lust att lägga mej ner på kyrkogården, sugas upp av marken eller täckas av snö, vilket som nu går fortast, och aldrig andas mer.

Kommentarer
Postat av: Em

<3...........

2008-11-30 @ 10:09:15
URL: http://emieyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0