Med den korta tiden som vi har på den här planeten, kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten.


Det här var jag för ganska exakt (en vecka hit eller dit) ett år sedan.
Vem var jag då egentligen? Vad är det jag värdesätter just nu? Vem kommer jag bli om jag fortsätter på den här vägen?
Spelar det någon roll, när det är försent att vända om?






"Det är inte hur man har det det är hur man tar det
Och när man längtar tar saker tid.
Det är nåt mellan oss. Mellan oss och världen
För långsamt för snabbt men aldrig i takt
Vi vil ju bara andas. Sova och andas om vartannat inget mer.
Ibland gör man rätt ibland gör man fel.
Lev med det.
All den här tiden som jag velat och väntat
Velat och väntat och kastat bort
Inte nu kanske sen kommer jag också tycka
Att allt dåligt för med sej nåt gott"


Kommentarer
Postat av: Em

Det är det som är livet lilla vän. Lev medan du kan det. Du kommer få reda på vad som händer sen ändå.



Markus tar över ditt liv.

2008-09-21 @ 19:29:19
Postat av: Andrea

haha, om det är Markus som skrivit det sista, så är han väldigt smart :p

2008-09-21 @ 20:20:41
URL: http://yokimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0