Spent so many hours travelling around.

Hej igen tillfälliga frustration. Jag har massa överskottsenergi laddad i hela mig. Veckorna är så omtumlande och så inrutade på samma gång. Jag åker bergochdalbana, fast med mycket grundare dalar och mycket lägre berg.
Har ett konstigt orosdjur som far runt och runt i magen och i trakterna kring hjärtat.. Kan inte sätta fingret på det exakt men känslan av att aldrig aldrig riktigt räcka till. Inte vara tillräcklig. Inte riktigt som jag borde vara. Skulle kunna vara. Inte vill vara.
HELA SKITEN ÄR SKABB OCH HELA VÄRLDEN ÄR FUCKAD men tillslut blir det sådan röra att det blir ordning. Problemens proportioner minskar drastiskt när jag bara fått skrika av mej. Jag vill räcka till som jag är!!!!!!!!! Oavsett situation.
Men men men men men men men men men men men men men men....



Ibland gör man fel ibland gör man rätt. Lev med det.

Lev med det.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0