The center of the universe is you.

Jag sitter i skolan och halvskolkar från franskan och jag är så glad, så glad, så glad!
Det gör ingenting att anledningen till att jag inte är på lektionen är en läkartid för att få bukt med mina dumma hälsenor som plågar mej natt och dag eller att jag har oidentifierbara bett från Paris på benen eller att jag är dödskissnödig eftersom jag och Sanna drack en halvliter te var på en kvart på grund av cafe 60's långsamma service. Livet är fint.
Jag är glad för att jag lärde mig ett snyggt trumkomp igår. Jag är glad för att jag äntligen fick dansa i onsdags efter fyra veckors uppehåll, och kanske kommer få dansa ännu mer i sommar. Jag är glad för att jag ska få se ännu gladare kor springa ut på bete. Jag är glad för att solen lyser. Jag är glad för att jag inte har svårt att sova längre. Jag är glad för att sommaren närmar sej. Jag är glad för att det finns massa människor som jag tycker om. Jag är glad för att jag är jag.
Fina, fina liv. Nu måste jag springa på toa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0