Resten av jullovet (annars glömmer jag).

December
26: Träffa Sebastian innan han åker tillbaka till Sundsvall. Middag med Emelie och Amanda.
27: Jobba från ett till halv nio!
28: Jobba från kvart i tolv till halv nio!
29: ?
30: ?
31: Nyårsafton, men har noll koll på vad som händer då.
Januari
1:
?
2: Jul/nyårsmiddag hos pappa.
3: Cosmonova och jobb från fyra.
4: Guacamole+filmkväll med Mia.
5: RIVERDANCE med Fredrik!!!
6: ?

Behöver få in: läxooor (svenskabok, naturkunskap, projektarbete), en träff med Andrea?, Challes och min dricks-massage, lämna tillbaka böcker. Och säkert massa mer som jag har glömt - Jullovet skulle behöva vara minst tre veckor till!

Kommentarer
Postat av: Challe

Jag tjyvar den 6e innan du hinner boka upp något anant där. Good? Vi får väl kika igenom deras utbud igen, så vi får det vi vill ha :)

2009-12-26 @ 21:33:32
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: Challe

Torsdagen ska jag på utbildning, men fredagen är jag, än så länge, ledig. Vet du hur ditt schema ser ut?

2009-12-28 @ 17:39:42
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0