When everything feels like the movies.

Min (ganska tråkiga) dag sammanfattad i två filmer (jag sov ganska länge, därför hann/hinner jag inte med fler), för vad gör man när det är sju minus ute och man förgås av tristess i sin ensamhet? Jo man tittar på film.



Sjukt orättvist att hon fick kyssa alla snygga irländare (ur en ren hypotetisk synvinkel såklart, eftersom det IRL bara finns en person jag vill kyssa just nu). Men hur som helst coolt att hon bara kunde gå lite vilse någonstans ute på irländska landsbygden, säga "I'm lost" och sedan gifta sig med snubben.
Men det var en film med hög mysfaktor, som faktiskt lyckades höja mitt tidigare ganska buttra humör väsentligt, och förmodligen mitt nästa dvd-inköp.




Jag och Amanda ska se den här på bio ikväll. Efter den förskräckliga första filmen och de ganska värdelösa böckerna har jag inga förväntningar alls, men att bara sitta hemma hela kvällen och prata med mig själv känns inte lockande. Då är till och med ett hormonstint glittervampyrdrama bättre.


Kommentarer
Postat av: Etikett Emelie

Jag älskar PS. I love you. Jag såg den med Bridhet och den gör mig så oerhört glad och så oerhört ledsen på samma gång. Åh jag vill nästan gråta när jag tänker på den.

2009-12-31 @ 14:36:28
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0