If I had one wish fullfilled tonight, I'd ask for the sun to never rise.

Jag är på humör för sent natbloggande. Skumbloggande i genren här är alla mina hemligheter, varsegoda, läs!
Men jag är trots allt inte så dum att jag faller för den ingivelsen. Herregud, vem vet hur det skulle gå då. 
Istället jag kan berätta lite mindre hemliga och lite mindre intressanta saker. Tillexempel att jag hade min första privata trumlektion idag, vilket innebar att jag irrade runt ute Midsommarkransen alldeles för länge och tappade bort mig och kom minst tio minuter sent. Jag har sett en skolpjäs i vilken några av mina kompisar hade huvudrollerna och den var grymt bra.
Jag har sportlov nu eftersom vi har studiedag imorgon. Det är skööönt.
Annars händer det väl i stort sett ingenting speciellt.
Så länge man inte förväntar sig något så blir man åtminstone inte besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0