Livet är lite svårare än tidigare. Och lite intressantare.

Jag slutar aldrig att förundras. Undermedvetet redan bestämt eller helt slumpmässigt. Ja, det är helt galet.

Har ingenting intressant att berätta. Den enda anledningen till att jag sitter här och skriver är för att jag så länge det bara är möjligt, inte vill behöva sätta mig och plugga. Jag har varit oerhört produktiv idag. Bakade scones till frukost , bara det ett smärre mirakel. Satte mig sedan och  skruvade ihop lådor från IKEA. Dom sprack bara lite. Sedan dess har jag burit in allt jag ska ha kvar i mitt rum och ställt iordning det. Det är i princip klart nu, bara taklampan som fattas. Har även vikt alla kläder och lagt dom där dom ska vara. Har dammsugit och bäddat om. Jag har nu röda lakan, och jag tycker dom är väldigt heta :)
Strax ska jag hoppa in i duschen och sen göra ett försök med allt skolarbete.

Det var min oerhört uppseendeväckande februari-lördag. Ute är det dimma. Intressesmurfarna hoppar.

Kommentarer
Postat av: Andrea

I want to see your room!

2009-02-08 @ 13:34:12
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0