Nu-är-skolan-nästan-slut-och-man-får-slappna-av-influensan!

Jag har inte fått svininfluensan, men dock en influensa som är så kraftig att jag började fundera på om jag varit såhär sjuk sedan jag började gymnasiet och kom på att nej, det har jag inte. Jag är sjuk som en...ja..gris? Har legat i sängen med feber sedan i måndags kväll och inte orkar göra i princip någonting alls. Det är utmattande att gå upp och hämta ett glas vatten. Jag har missat både skolan, Sebbes student och Sannas jordgubbspaj!
Idag är hur som helst första dagen som jag tror att jag inte har feber och det är ju positivt. Om halsen nu bara ville sluta uppföra sig som ett igentäppt rör och lät mig svälja diverse saker utan att behöva kvida av smärta så blir det kanske en skolavslutning för mig imorgon trots allt. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: miaaa

Du måste komma imorgon! Annars kommer jag dö själv i kyrkan!!

2009-06-04 @ 20:13:29
Postat av: Sanna

Jordgubbspajen väntar på dig. Den görs nämligen endast på beställning ;) .

2009-06-05 @ 16:37:01
URL: http://giviis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0