Au soleil, sous la pluie, à midi ou à minuit, il y a tout ce que vous voulez aux Champs-Elysées.

Klockan är 22.40 och jag har just avslutat ett svenskarbete som ska lämnas in imorgon. Det här var det sista som skulle in, imorgon kväll ska det packas och fixas och på fredag morgon är det dags. Två veckors praktik i huvudstädernas huvudstad Paris. Jag har ungefär en miljon saker att fixa innan alla cirka 60 elever samlas på Aranda 06.45 på fredag morgon. Jag måste packa till att börja med. Jag måste även hinna växla pengar och springa till bland annat apoteket och stadsbiblioteket. Lär inte skriva något här på ett bra tag nu.
Wish me bonne chance :)
Vi hörs i april.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lycka till på praktiken! :D

2009-03-19 @ 10:06:58
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0