Just give me one more moment, another walk out in the sun.

Jag är sjuk! En typiskt otrevlig överraskning när det äntligen blir helg eller för att uttrycka det på annat sätt: fail. Jag är dessutom relativt säker på att jag hade något jätterelevant och viktigt ämne att skriva om när jag loggade in men det har jag glömt bort nu.
Eftersom jag är förkyld och trött har jag nästan inte lämnat sängen idag, istället har det blivit en slacker-kväll hemma med mig själv. Jag har legat och kurat under täcket med datorn, ätit glass med varma hallon och kollat på film. Notting Hill och Dirty Dancing blev det. Kärlek och dans. Ungefär dom två sakerna man behöver för att vara glad. Som jag är glad att jag har.
I allmänhet är humöret glatt, skolan hanterbar och rummet stökigt. För att sätta guldkant på det hela har jag även en blåsvart halsduk och världens finaste vänner.
Något annat kan man väl inte önska sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0