I love you more than yesterday but less than tomorrow.

Det är när man inte letar eller väntar som det riktigt underbara inträffar.
De allra sötaste kommentarerna, de vackraste leendena och de allra finaste meddelandena.
Kanske var de här fem orden inte menade att bli så stora som de faktiskt blev i mitt hjärta.
De blev små gnistrande diamanter och helt plötsligt gör det inte så mycket att det regnar och att jag har ännu en lååång skolvecka framför mig.

"Jag lovar att vakna imorgon"

Oh please do. Jag lovar att älska dig imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Em

Åh fint. Riktiga diamanter.

2009-09-21 @ 07:37:04
URL: http://etikettemelie.blogg.se/
Postat av: Challe

^^,

2009-09-21 @ 14:34:14
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: mia

svar: jo men liksom vad gör det för skillnad, han har hängt ut mig så då kan jag lika gärna göra det tillbaka. dessutom gör jag det på bloggen som endast mina vänner läset så vitt jag vet. ses låter väldigt kul! när hade du tänkt? :) dessutom tror jag jag vill sno tillbaka min platttång ;)

2009-09-24 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0