High above.

I
Jag har helt klart börjat bli gammal tant redan innan jag fyllt 20. Här är bevisen:
1. Jag har börjat ogilla den bakre delen av bussar eftersom det är "där alla skräniga tonåringar sitter".
2. Jag tröttnade på alkohol och nu vill jag bara sitta hemma och dricka te hela tiden.
3. Jag får konstiga rynkor i ansiktet när jag skrattar. De fanns inte där förut.

II
Jag kärleksbubblar, så våren kanske har kommit på riktigt. Eller så är jag bara väldigt nöjd med livet som det är just nu. Vilket inte heller känns helt fel.

III
I did turn it into poetry. The most beautiful poetry I've ever read.

Kommentarer
Postat av: Challe

Simplicity at it's best.

2010-04-15 @ 23:49:49
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0