Tomten vill veta om du varit snäll i år... Och i så fall varför.

Min nacke värker från simningen igår. Har en teori om att det är mitt hår som är för tjockt och extra tungt när det är blött som orsakat det. Eller så har jag bara dåliga nackmuskler. Ska träna ikväll också, fast gympa.  Det är härligt att träna. Och skönt när tiden går fort. Alla julklappar är fixade, så nu väntar jag in mitt "jullov" med ro. Tre jobbdagar kvar och sedan ledigt i nästan två veckor. Hurra! Och jag tror att vårt planerade nyårsfirande kommer bli riktigt, riktigt bra!
Jag är så glad för att Fredrik kommer hem nästa vecka också och stannar ganska länge här hos mig. Och för att det innebär att en hel termin äntligen har gått.
Det är faktiskt bara en enda sak jag inte vill bära runt på just nu. Men jag hoppas, tror, att det snart kommer kännas bättre, även om det inte försvinner. Önskar bara att jag hade ett eget minnessåll där det kunde ligga tills det är dags att ta itu med. Jag är så jävla dålig på att inte tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0