When you got too much on your mind.

Om åtta dagar åker alla tvåor till Paris på sin praktik fast det känns som om det var nyss jag själv var där. Jättekonstigt. Och ändå har det hänt så mycket, så mycket sedan dess. Men för att citera något en tämligen bra person sa igår: "jag är ganska nöjd med händelseutvecklingen". Ja, det är väl det minsta man kan säga!
Jag har bestämt mig för att vara totalt otillgänglig i ungefär 20 dagar framåt för att få klart projektarbetet så nu är det stenhård disciplin som gäller. Skönt att det bara är knappa tre veckor tills jag är av med det, oavsett hur det går. Belöningen blir Irland!
Sedan har jag eventuellt också en plan för hösten, ett bra förslag som Emelie kom med för bara några timmar sedan. Ett sätt att hitta tillbaka till delen av mig själv som gjorde att jag sökte en litteraturklass i högstadiet. Innan jag fick spunk och sökte in till en skola med oljemålningar av rektorerna längs väggarna alltså.

Kommentarer
Postat av: Emelie

(Den internationella irländska juryn gav bara Salem ett poäng i Melodifestivalen igår, där blev jag lite sur! Men Frankrike gav honom en 12 =D)



Jag tror verkligen att du kan behöva komma igång med skrivandet igen, precis som jag <3

Kämpa!

2010-03-14 @ 09:51:53
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0