Let me take you by the hand and lead you through the streets of London.

Jag vet, det är lite tyst. Har inte riktigt inspiration och ork. Först har jag varit lite sjuk. Sedan var helgen fullpackad, awesome Halloweenfest och övningskörning (det är såååå roligt!) plus att Fredrik var här.
Nu är det november (hur sjukt är inte det?) och min kurs började igår men jag orkar verkligen inte gå i skolan så det blir nog inget, även om den verkade rolig. Imorgon bitti sticker jag till London med Lady Goldenheart och Guldglittersilverponny 2.
Senare denna månad vankas det ny Harry Potter-film och ännu mer pojkvänsbesök. Härligt.
Jag har Irlandsabstinens och lite beslutsångest, men annars är det fint.

Kommentarer
Postat av: Challe

Här är hyfsat varmt faktiskt. Tror vi hade typ 16 (!) grader idag!

2010-11-03 @ 02:26:39
URL: http://lifeispixels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0