This ain't the end, just a stop along the way.

Idag kom verkligen lyftet jag väntat på, känslan av att nu går det faktiskt frammåt. Jag står inte längre och stampar, otåligt väntandes på att något ska hända.
Idag kom körkortstillståndet, och så snart pappa pratat med försäkringsbolaget kan jag börja övningsköra. Imorgon ska jag köpa teoriboken. Innan första maj 2011 ska körkortet vara mitt.
De två kommande helgerna är redan fullbokade med roligheter, först Jenni och sedan Linköping.
Min kurs börjar snart, den känns så himla mycket jag att det bara lyckopirrar i magen, plus att man kan börja söka för våren nu och jag har redan massor på min lista!
Den där magkänslan är borta. Jag och Amanda ska till London.
Det blir mörkare, kallare. Jag blir tröttare. Saknaden är min ständiga följeslagare.
Men idag kom faktiskt lyftet.

Update: Det var visst inte tillståndet, utan något annat. Väntar med spänning på Transportstyrelsens nästa drag.


Kommentarer
Postat av: Challe

Jubel och trumpeter! PLUS! NI MÅSTE SÄGA TILL NÄR NI KOMMER TILL LONDON! Annars blir jag grymt besviken!

2010-09-22 @ 16:43:17
URL: http://lifeispixels.blogspot.com
Postat av: Etikett Emelie

Dumt av Transportstyrelsen!

2010-09-24 @ 10:01:44
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0