Peppar peppar.

Såklart. Jag skrev att allt var bra. Sedan landade jag fel när vi övade sidestep med over-one-two-snurrar och vrickade min vänsterfot ordentligt. Så det blev ingen mer mjuksko, fick sitta bredvid med ispåse och bandage och foten högt. Hoppade in igen lagom till hårdskon och det gick ganska bra så det är nog ingen fara men det gör förbannat ont när jag försöker vicka och snurra på foten. Så kan det gå. Men tänker inte missa dansen imorgon. Får ta det lite lugnt bara. Sedan när jag haltat hem upptäckte jag att jag hade glömt ta med mig nycklar när jag sprang hemifrån. Tänkte att någon nog skulle vara hemma men ingen varken öppnade när jag ringde på dörrklockan eller svarade i telefonen. Antog att alla var och tränade men orkade inte linka iväg någon annan stans och dessutom höll mobilens batterier på att dö. Så jag satt där snällt i trappuppgången i ungefär en halvtimme och pratade bort mobilens sista krafter med Fredrik. Plötsligt hörs det ljud inifrån lägenheten. Mamma hade varit hemma hela tiden men duschat och inte hört när jag ringde på.
Så det kan gå bara för att man inte har något att klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0