Les pages lues et les pages blanches.

Idag känns som första dagen på länge jag har tid över för mig själv. Så det får banne mig bli av att skriva lite också. Gillar känslan av att ha fått dom där viktiga sakerna gjorda som annars lätt distraherar mig. Till exempel har jag lagat hål i några klädesplagg som legat framme allt för länge men som jag har varit för lat för att ta itu med. Jag har sett den första föreläsningen för min distanskurs i hållbar utveckling och ska börja skriva på den första uppgiften idag eller imorgon. Ritat upp ett stort schema inför sommarens en månad långa eurotrip som ska fyllas i under helgen, vilken för övrigt ska spenderas ute på landet med två favoriter (gissa vilka!). Tagit mig igenom merparten av teoriboken har jag också gjort vid det här laget (mestadels under arbetstid, shhh). Snart är det dags för lektioner också. Och på min vägg sitter nu en lista med eventuella utbildningar med start hösten-11. I Linköping. Med Louise som sambo och teburkar till barn. Jag önskar att vi redan kunde vara så långt fram. Ikväll börjar dansen. Imorgon börjar ännu mer dans. Minst fyra och en halv timmes dans per vecka ska det bli. Härliga tider. Jag mår faktiskt väldigt bra. Och det är svårt att skriva då. Dom dagarna jag är nere (oftast dagen efter jag har åkt ifrån Fredrik eller han har åkt ifrån mig) försöker jag att sysselsätta mig så mycket det bara går så att det inte ska hamna massa depptexter här varannan måndag. Även om det kanske inte är bättre för uppdateringen så är det nog bättre för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0