We finally found a way to lie, my love, without an arm getting numb, in the middle of us.

Här sitter jag ännu en ensam söndagkväll och filurar. Är hemskt mätt och funderar på än det ena än det andra utan att komma fram till mycket. Igår fick jag min första ettåring att gå från vilt skrikandes till att tyst dricka sin välling och somna i mitt knä. Lite vuxenpoäng för det va?
Denna dags win-win är att LiU:s lärarstudenter har röda overaller medan sjukgymnasterna bara har hängselbyxor. Inte för att det är det enda det hänger på. Men hängselbyxor känns inte lika ballt.
Och så gillar jag ju rött.

Kommentarer
Postat av: Markirene

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 11:08:34
URL: http://markirene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0