Snor, kalas och tenta.

Nu har jag också drabbats av den obligatoriska nolleförkylningen. Haft ont i halsen sedan i lördags kväll och trots att jag ätit rå vitlök och sovit och försökt ta det lugnt så har det smällt till och blivit förkylning nu. Därför blev det inte så sent för mig och Louise på Kalasmottagningen igår. Fast det var ändå skitväder så det gjorde kanske inte så mycket. Och Johnossi var lite av en besvikelse på scen faktiskt. Men det kan ju såkart ha berott på att jag var krasslig också. Mässan på dagen var rätt rolig i alla fall. Eller så var det sällskapet. Jag, Louise, Emil och Fanny kom jättetidigt för vi tänkte att vi skulle norpa kalaspåsarna som de 3000 första skulle få. Vi hade nog inte behövt komma så tidigt för vi hamnade längst fram i kön tillsammans med två socionomer från Norrköping och när vi gick därifrån några timmar senare delade de fortfarande ut påsarna...



Anyways, de kommande dagana ska jag bara vara hemma och skriva på min hemtenta som delades ut idag. Kanske diska upp toppen på diskberget vi byggt i köket också. Bli frisk ska jag också så man kan komma igång med att träna någon gång. Vi har ett Friskis&Svettis bara fem minuter bort (med cykel, allt mäts i cykeltid) och jag skaffade kort där i söndags, men självklart blev jag dålig dagen efter. Jättedumt.
Nu kallar lunch och sedan plugg.
Puss & gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0