C103

Har fått mitt rum nu, och internet fungerar fast det inte borde. Så är det väl här i Frankrike. Det som som borde fungera gör det inte men det som inte ska det, det fungerar ändå. Man får helt enkelt vänja sig.
Jag tycker om mitt rum, det är inte stort men fräscht (mycket mindre slitet än korridorerna i Ryd, kanske för att man typ inte får göra något eller sätta upp något) och har en blå fondvägg som matchar snyggt med mina sängkläder. Man måste även ha allt ätbart i påsar för annars kommer det kackerlackor som verkar vara det största hotet mot den här nationen, åtminstone där vi bor.
Ikväll ska alla vi svenskar iväg till en studentpub så om internet försvinner får bilderna vänta ytterligare ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0